💎 כל התכשיטים מיוצרים באהבה ובעבודת יד בסטודיו | משובצים אבנים טבעיות ואיכותיות | משלוח חינם מעל ₪199 💎

מהי משמעות צבען של אבני הלידה

 

מה היה העולם הזה בלי צבעים? מקום משעמם, נכון? ובכן, בדיוק כמו שצבעים הופכים את העולם הזה לשווה לחיות, כל צבע מגיע עם משמעות שקשה לפספס. למעשה, אבני הלידה היפות והמקסימות הללו שמושכות את העין שלך ברגע, הן גם בעלות העוצמה של שלל צבעיהן.

 

על מנת להפיק את המרב מהתכונות המיסטיות של אבני החן הצבעוניות שבחרת, חשוב להבין את המשמעות של הצבעים שלהן וכיצד הם משפיעים על העונד.

משמעויות צבע אבני החן יהיו שונות בהתאם לגוון שלה. צבע אבן החן סימל תכונות של חוזק טבעי ותועלתה. אנשים רבים מאמינים שלצבע יש כוח שניתן להשתמש בו. לאבני החן הטבעיות יש אנרגיה חזקה יותר ולא צבע מלאכותי.

 

צבעה של אבן החן נקבע על פי הגוונים המוחזרים ממנה כאשר פוגע בה אור לבן. לצבעים אלו יש תדר מסוים שעשוי להשפיע עלינו. השפעתם של הצבעים יכולה להיות מעוררת, מרגיעה, מפקסת, משרה בטחון וכו...

הרבה אנשים בוחרים את אבני החן על פי צבען באופן אינטואיטיבי, לא תמיד דוקא בצבע האהוב עליהם. לעיתים המשיכה היא למה שהצבע משדר.

 

בואו נסתכל על הצבע של אבני חן ומשמעותן.

 

שחור

הן סמל ליציבות, איזון, עצמה ושפע, אבני החן השחורות הן אלגנטיות, טרנדיות ובעלות ביקוש רב בימינו.

אבני חן שחורות משפרות את ההגנה מספיגת אנרגיות שליליות, משפרות את ההתמדה בעבודה, ומשפרות את היכולת להתמודד עם אתגרים. אבני לידה שחורות: יהלום שחור, טורמלין שחורה, פנינה שחורה.

 

כחול

משמעויות צבע אבן החן הכחולה מסמלות את השמים והאוקיינוס. אומרים שכחול הוא השראת הצבע והצבע של הרוחניות. הוא קשור באופן הדוק לשקט נפשי, לנעורים ולאמת. אבן חן כחולה מביאה איתה תנודות חיוביות ובכך מסייעת להגביר את השלווה, הבטחון, להגביר את כוחה של האינטואיציה, להגביר את המודעות הרוחנית והפוקוס. היא מסייעת בתקשורת רגועה וזורמת. אבני לידה כחולות: ספיר כחולה, לפיס לזולי, אקוומרין, טנזנייט, טורקיז.

 

ירוק

משמעויות אבן חן ירוקה מסמלות את הצבע הטבעי או האדמה. האנרגיה הנפלטת מאבן חן בצבע ירוק יכולה למשוך עושר, מזל וכסף לבעליה. אבני חן ירוקות מגבירות את הצמיחה והסדר הנדרש לכל השינויים בחיי היומיום. מאמינים שצבע ירוק מייצב את הנפש ומגביר את הטוב. היתרונות של אבני חן ירוקות: יכולת שליטה רגשית, יכולת לעזור למישהו שזקוק לשינוי וצמיחה, יכולה לעזור להפוך את המוח ליצירתי יותר, משחררת חרדה, פחד ודיכאון. אבני לידה ירוקות: אמרלד, פרידוט, טורמלין.

 

וָרוֹד

משמעויות אבני חן ורודות מסמלות עדינות, אהבה וחיבה, הן מסמלות אנרגיה נשית. הן מחזקות אהבה עצמית ובטחון עצמי. כמו כן מסייעות לפתיחות ואהבה בקשר. אבני חן ורודות מופיעות במגוון צבעים. החל ורוד, פוקסיה, ורד, סגול ואחרים. אבני לידה ורודות: אופל ורודה, טורמלין ורודה, ספיר ורודה.

 

סָגוֹל

סגול הוא הצבע שמצטיין בלמשוך את תשומת הלב של אנשים. זה צבעם של האצילים שהיו בעלי התכונות - יציבות, מסתורין, הערכה עצמית, שאיפות גבוהות ושקט. היתרונות של אבן חן סגולה הם הפיכת המוח לבהיר יותר ועידוד התפתחות רוחנית. הן עוזרות לספק רעיון מבריק, וליצור רגיעה על ידי הפחתת מחשבות מיותרות. אבני לידה סגולות: אמטיסט, טורמלין.

 

אָדוֹם

משמעויות צבע אבן חן אדום מסמלות אומץ, כוח, אהבה ותשוקה. האנרגיה הנובעת מאבן החן בצבע אדום משפיעה מאוד על אנשים רבים. מלבד המראה המדהים שלהן, אבני חן אלו פופולריות גם בשל היתרונות המיוחסים לה: שיפור האנרגיה, הביטחון העצמי, הגנה מהשפעת רוחות רעות וסיוטים, עזרה לשינה שלוה, והגברת האומץ. אבני לידה אדומות: גארנט, רובי, טורמלין, ספיר אדומה.

 

לבן

צבע לבן מסמל טוהר, תמימות, שלווה וחמלה. צבען של אבני חן לבנות עוזר לשמור על הרמוניה וטיפוח גוף בריא, ומעלה את הביטחון. הן מאפשרות להתבונן על החיים באופן קליל יותר. האור הלבן החוזר בכל הספקטרום מטהר ומאפשר התקדמות הלאה  אבני לידה לבנות: יהלום לבן, פנינה לבנה, מונסטון, ספיר לבנה.

 

צהוב

על מנת לייצג אושר, אנרגיה יצירתית, אינטלקט ותחושה של אור פנימי, אבני החן הצהובות מבוקשות מאוד ברחבי העולם. אבני לידה צהובות: סיטרין, טופז, טורמלין, ספיר צהובה.

 

 

השאירו הערה

שימו לב, הערות צריכות לעבור את אישור המערכת לפני הפרסום